آخرین اخبار
کد مطلب: 146773
عضو شوراي شهر تشريح کرد:
معضل نامگذاري نامناسب معابر براي مردم لردگان
تاریخ انتشار : 1400/08/16 11:29:37
نمایش : 630
عضو شوراي اسلامي شهر لردگان گفت: مردم براي تماس با تاکسي تلفني، اورژانس يا دريافت بسته پستي با مشکل مواجه هستند زيرا آدرس دقيقي نمي‌توانند ارائه کنند لذا از دوره پنجم شورا هم پيگير هستيم تا به طور دقيق معابر بي نام يا داراي اسامي تکراري، ساختارمند نامگذاري شده و مشخص شوند.

به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ محمد نادري  اظهار کرد: نامگذاري معابر در لردگان با مشکلاتي مواجه بوده و بسياري از معابر شهر هنوز نامگذاري نشده يا داراي اسامي تکراري است، اظهار کرد: با الحاق روستاهاي شيراني، خاردان و حاجي آباد در گذشته به شهر لردگان، اين معضل بيشتر مشاهده مي‌شود.

وي تاکيد کرد: مردم براي تماس با تاکسي تلفني، اورژانس يا دريافت بسته پستي با مشکل مواجه هستند زيرا آدرس دقيقي نمي‌توانند ارائه کنند؛ لذا از دوره پنجم شورا هم پيگير هستيم تا به طور دقيق معابر بي نام يا داراي اسامي تکراري، ساختارمند نامگذاري شده و مشخص شوند زيرا شرايط فعلي شايسته شهر نيست.

عضو شوراي اسلامي شهر لردگان با بيان اينکه بعد از مشخص شدن اين مهم، تمام موارد بايد توسط شوراي فرهنگي شهر تأييد شود، توضيح داد: در دوره فعلي شورا هم پيگيري ادامه دارد. بايد بعد از نامگذاري براي تمام معابر تابلو خريداري و نصب شود که نيازمند بيش از يک ميليارد تومان اعتبار است و اين مبلغ در حال حاضر موجود نيست اما نامگذاري را مي‌توان رايگان انجام داد.

نادري اظهار کرد: پس از نامگذاري جديد، اين اسامي در فضاي مجازي منتشر شده و به دستگاه‌هاي خدمات رسان اعلام مي‌شود تا نقشه شهر به اين نحو در دسترس عموم قرار گيرد و مردم هم از طريق تلفن همراه از آن مطلع باشند. با اين اقدام مشکل مردم در خصوص خدمات آتش‌نشاني، شهرداري، اورژانس، پليس و پست رفع مي‌شود.

نادري اظهار کرد: در اين راستا از يک شرکت تاکسي اينترنتي که معابر با نامگذاري فعلي شهر را دارد، نقشه کامل شهر دريافت شد تا معابر سه روستاي الحاقي به لردگان هم به درستي مشخص باشد. پس از آن با يک شرکت نامگذاري معابر وارد مذاکره شديم تا مراحل بعدي کار انجام شود.

وي خاطرنشان کرد: معابر فاقد نام، داراي نام تکراري و داراي نام غير تکراري مشخص شده است که نسبت به نامگذاري دقيق آن اقدام خواهد شد. نامگذاري معابر شهر به نام شهدا، مفاخر ادبي و فرهنگي و به ويژه اهالي لردگان مدنظر خواهد بود.

کد خبر 533103
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس